لو پاریزین: فیگو گزینه مد نظر پی.اس.جی برای پست مدیرورزشی

ستاره پرتغالی گزینه مدنظر سران باشگاه پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی لئوناردو در پست مدیر ورزشی این باشگاه است

لوئیس فیگو ستاره سابق تیم ملی پرتغال گزینه مدنظر سران باشگاه پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی لئوناردو دراین باشگاه در پست مدیر ورزشی پی.اس. جی است.

روزنامه لوپاریزین در گزارش امروز خود به این نکته اشاره کرده که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تمایل زیادی دارد تا فیگو، بازیکن سابق تیم های اسپورتینگ لیسبون، بارسلونا، رئال مادرید و اینترمیلان را که در آستانه ورود به 41 سالگی است به عنوان مدیر ورزشی تیمش منصوب کند. اسطوره ای که با انجام 127بازی ملی یکی از چهره های محبوب فوتبال پرتغال و اروپاست.

فیگو تنها در باشگاه های بزرگ اروپایی توپ زده و در سال 2002 با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و 8 قهرمانی در لیگ های مختلف اسپانیا و ایتالیا نیز کسب کرده است. فیگو به زبان های متعددی تسلط دارد و همین موضوع به هرچه نزدیک تر شدن او به صندلی مدیر ورزشی پاری سن ژرمن کمک زیادی می کند.

دربازتاب این گزارش درروزنامه آ.اس به این نکته اشاره شده که مدیران باشگاه پاری سن ژرمن عجله ای برای امضای قرارداد با فیگو ندارندو مدتهاست که به دنبال جانشین مناسبی برای لئوناردو که روز 16 جولای دفتر این باشگاه فرانسوی را ترک کرد، هستند.

درمیان دیگر گزینه های پیش رونام پدرو میگل پائولتای 40 ساله و پرتغالی نیز دیده می شود بازیکنی که در طول سالهای 2003 تا 2008 برای پی.اس.جی توپ می زد و مدتی نیز سفیر این باشگاه پاریسی بود. البته به گزارش لو پاریزین، نام او در اولویت دوم وبعد از لوئیس فیگو آمده است.